Garanciális feltételek, szerviz szabályok

 

 

A garanciális ügyintézést a telephelyünkön működő átvevő-szerviz végzi.

 

Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk. A meghibásodott termékekről szervizünk átvételi bizonylatot állít ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja. Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott jótállási jegy (eredeti vagy másolat). Kérjük az átvételi lap eredetijét gondosan őrizze meg, mert garanciális ügyintézés és kiadás csak ezen bizonylat esetében lehetséges! Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.

Cégünk az általunk értékesített termékekre 12-60 hónap garanciát vállal, melyet online elérhetőséginken mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk. 


További kérdéseivel keresse munkatársainkat:


ComParts Line Kft., 1147 Budapest, Lőcsei u. 86.
Tel/Fax: 223-4900, 223-4909, 222-3735, 06 (30) 9682-500


info@compartsline.hu


 
 

 

 

  

  

 

 

 

H i r d e t é s

 
 
 

Rendelés

Árajánlat

 
Kosártartalom
0 Ft
 
 

 

 

Nyitvatartás:     

 

Hétfő - Péntek  9 - 17

 

Az Augusztus 20-i ünnep körüli munkarendváltozás miatt a nyitvatartásunk az alábbiak szerint alakul:

 

Augusztus 3 (szombat) ZÁRVA

Augusztus 19 (hétfő) ZÁRVA

 

A hónap többi munkanapján a megszokott rend szerint 9-17:00-ig tartunk nyitva.

 

 

Elérhetőség:     

 

1147 Budapest, Lőcsei út 86.

Tel/Fax: 223-4900, 223-4909, 221-9277


Értékesítés:  +36 70 635 4649


Garancia:  +36 30 378 6920

 

 

  

 

 

 

 

 H i r d e t é s