Garanciális feltételek, szerviz szabályok
A garanciális ügyintézést a telephelyünkön működő átvevő-szerviz végzi.
Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk. A meghibásodott termékekről szervizünk átvételi bizonylatot állít ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja. Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott jótállási jegy (eredeti vagy másolat). Kérjük az átvételi lap eredetijét gondosan őrizze meg, mert garanciális ügyintézés és kiadás csak ezen bizonylat esetében lehetséges! Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.
Cégünk az általunk értékesített termékekre 12-60 hónap garanciát vállal, melyet online elérhetőséginken mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk.
További kérdéseivel keresse munkatársainkat:
ComParts Line Kft., 1147 Budapest, Lőcsei u. 86.
Tel/Fax: 223-4900, 223-4909, 222-3735, 06 (30) 9682-500