Garanciális feltételek, szerviz szabályok

 

Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk. A meghibásodott termékekről szervizünk átvételi bizonylatot állít ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja. Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott jótállási jegy (eredeti vagy másolat). Kérjük az átvételi lap eredetijét gondosan őrizze meg, mert garanciális ügyintézés és kiadás csak ezen bizonylat esetében lehetséges! Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.

Cégünk az általunk értékesített termékekre 12-60 hónap garanciát vállal, melyet online elérhetőséginken mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk. 

Kivételt képeznek az alábbi gyártók termékei, melyeknek garanciális ügyintézését a kapott garancia levél alapján a vásárlónak, vagy viszonteladónak kell intézni. Ezeket a termékeket nem hozzánk kell a futárral visszaküldeni!

  • AOC Monitor: https://tpvcrmplus.my.salesforce-sites.com/Web2Case/WebformAOC?lang=hu
  • APC termékek: a garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
  • Asus Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van)
  • Asus MiniPC: https://www.fixdirect.hu/
  • Benq Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
  • Canon Nyomtató: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van és külön is adunk. Mind a kettő kell az ügyintézéshez) https://szervizpark.hu/
  • Dell Notebook: Call centernél kell egyeztetni mert több verzió is létezik. A kategóriától függ. (+36-80-0161-57)
  • Dell Billentyűzet és Egér: Dell márkaszerviz - Garanciális és nem garanciális javítások (https://humansoft.hu)
  • Gaba Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van)
  • HP Nyomtató: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
  • HP Gyári Patron és Toner: +36-1-777-7545
  • Kstar UPS: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van)
  • Kyocera Nyomtató: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
  • LG Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
  • Logitech termékek: Telefonon vagy emailben érdeklődjenek. Gyáriszám szükséges.
  • Navitel termékek: https://rma.fixit-service.com/
  • Overmax Projektor: overmax@laptoptech.hu
  • Philips Monitor: https://tpvcrmplus.my.salesforce-sites.com/Web2Case/WebformAOC?lang=hu vagy Contact | Philips TV, Sound and Monitors
  • Samsung Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
  • Wayteq GPS: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
  • Xiaomi termékek: Telefonon vagy emailben érdeklődjenek. Gyáriszám szükséges.

A többi termék esetében a garanciális ügyintézést a telephelyünkön működő átvevő-szerviz végzi.

További kérdéseivel keresse munkatársainkat:

ComParts Line Kft., 1147 Budapest, Lőcsei u. 86.
Tel/Fax: +36 30 378 6920, 223-4900,

szerviz@compartsline.hu

 
 

 

 

  

  

 

 

 

H i r d e t é s

 
 
 

Rendelés

Árajánlat

 
Kosártartalom
0 Ft
 
 

 

 

Nyitvatartás:     

 

Hétfő - Péntek  9 - 17

 

Elérhetőség:     

 

1147 Budapest, Lőcsei út 86.

Tel/Fax: 223-4900, 223-4909, 221-9277


Értékesítés:  +36 70 635 4649


Garancia:  +36 30 378 6920

 

 

  

 

 

 

 

 H i r d e t é s