Használati feltételek

 

1. Hogyan tudok bejelntkezni?

Bejelentkezéshez adja meg a regisztrációs válaszüzenetében kapott felhasználói nevet és jelszavát.


2. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

100.000 Ft fölött ingyenes, ez alatti számlaösszeg esetén: "Kiszállítás" menüpont


3. Hogyan ellenőrizheten az elkészül számláimat?

Az elkészült számlák a Saját menü "Számlák" menüpontja alatt találhatók


4. Mennyi a garanciális javítás ideje?

A garanciális ügyintézés határideje 10 munkanap


5. Módosíthatóak a meglévő rendeléseim?

Igen, a rendszer lehetőséget nyút a már lezárt megrendelések újbóli megnyitására és módosítására

 

6. Milyen módon tudom a megrendelt termékeket kifizetni?

Készpénzben vagy szerződéses kapcsolat esetén átutalással, illetőleg kivételes esetekben előre átutalással

 

7. Mi a teendő ha elfelejtettem a jelszavamat?

Jelszóemlékeztető kérhető a shopból, vagy felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

 

8. Mikor vehetőek át a megrendelt termékek?

A "Raktáron" jelzéssel ellátot termékek azonnal elérhetők, az előrendelt termékek elérhetősége pedig az Előrendelés menüpont alatt folyamatosan megtekinthető

 

9. Használhatom a regisztrációmat több felhasználóval is?

Igen, a saját menüben a felhasználói profilhoz alfelhasználók rendelhetők, amelyeknek különböző hozzáférési jogosultságaik lehetnek.

 

10. A kosár lezárása után tudom módosítani annak tartalmát?

Igen, a rendszer megrendelésként rögzíti a kosár tartalmát, az számlázásig módosítható.

 

 

 
 

 

 

  

  

 

 

 

H i r d e t é s

 
 
 

Rendelés

Árajánlat

 
Kosártartalom
0 Ft
 
 

 

 

Nyitvatartás:     

 

Hétfő - Péntek  9 - 17

 

Elérhetőség:     

 

1147 Budapest, Lőcsei út 86.

Tel/Fax: 223-4900, 223-4909, 221-9277


Értékesítés:  +36 70 635 4649


Garancia:  +36 30 378 6920

 

 

  

 

 

 

 

 H i r d e t é s