Használati feltételek
1. Hogyan tudok bejelntkezni?
Bejelentkezéshez adja meg a regisztrációs válaszüzenetében kapott felhasználói nevet és jelszavát.
2. Mennyibe kerül a házhozszállítás?
100.000 Ft fölött ingyenes, ez alatti számlaösszeg esetén: "Kiszállítás" menüpont
3. Hogyan ellenőrizheten az elkészül számláimat?
Az elkészült számlák a Saját menü "Számlák" menüpontja alatt találhatók
4. Mennyi a garanciális javítás ideje?
A garanciális ügyintézés határideje 10 munkanap
5. Módosíthatóak a meglévő rendeléseim?
Igen, a rendszer lehetőséget nyút a már lezárt megrendelések újbóli megnyitására és módosítására
6. Milyen módon tudom a megrendelt termékeket kifizetni?
Készpénzben vagy szerződéses kapcsolat esetén átutalással, illetőleg kivételes esetekben előre átutalással
7. Mi a teendő ha elfelejtettem a jelszavamat?
Jelszóemlékeztető kérhető a shopból, vagy felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal
8. Mikor vehetőek át a megrendelt termékek?
A "Raktáron" jelzéssel ellátot termékek azonnal elérhetők, az előrendelt termékek elérhetősége pedig az Előrendelés menüpont alatt folyamatosan megtekinthető
9. Használhatom a regisztrációmat több felhasználóval is?
Igen, a saját menüben a felhasználói profilhoz alfelhasználók rendelhetők, amelyeknek különböző hozzáférési jogosultságaik lehetnek.
10. A kosár lezárása után tudom módosítani annak tartalmát?
Igen, a rendszer megrendelésként rögzíti a kosár tartalmát, az számlázásig módosítható.